zondag 28 december 2008

Kerstman

Ik heb hele mooie kado's van de kerstman gekregen. Wij doen de kado's op kerstavond bij mijn ouders. De Sint hebben we bij mijn schoonouders gevierd, zo is het goed verdeeld!

Deze stofjes heeft hij meegenomen uit Amerika. De achterste lap vind ik erg geinig. Je hoeft hem alleen maar te quilten en je hebt een leuke quilt.


Een mini strijkijzer wilde ik eerst bewaren voor Houston, maar dan heb je de verkeerde stekker eraan. Appliqeerspeldjes en een witte kalkding voor de donkere stoffen. En de Angler. Het schijnt heel handig te zijn rechte naadjes te naaien op de machine, heb het nog niet geprobeerd.
En veel leesvoer! Vooral de twee bovenste zijn heel leuk.
Ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad. Wat is het weer snel voorbij, he? Op naar oud en nieuw.......
Groetjes Debby

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Boffert, mijn Kerstmannen hebben geen verstand van quilten.( LOL )

Anoniem zei

Oh wat ben je heerlijk verwend!!!

Hoe weet die kerstman het toch allemaal!!
;o)