zaterdag 29 augustus 2009

Beeeeh. De schaapjes zijn klaar!





Dit was het 3de blokje en ik ben inmiddels begonnen aan nummer 4.
En dan hier een foto van de konijnenvilla. Gisteravond was haar eerste nachtje in het hok en ja hoor, het ging onweren. Daar lagen we in bed ons zorgen makend over dat kleine konijntje! Het is voor het eerst dat we een konijn buiten zetten. Bij ons zitten de beesten altijd binnen, omdat we het anders zielig vinden. Ik weet dat een konijn er makkelijk tegen kan, maar toch. Als het te koud word van de winter gaat ze in de garage. Lekker warm.
Groetjes Debby

11 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Wat een dot van een stitchery!
Mooie villa bij jullie in de tuin, dat konijntje voelt zich er vast wel veilig, hoor!
Fijn weekend!

Quiltpassion.blogspot.com zei

De derde stitchery is ook weer mooi geworden, je gaat lekker hard.
Ik kan me voorstellen. dat je inzat over je konijntje. Maar inderdaad: ze zullen er wel tegen kunnen.
Fijn weekend, Cisca

Anja.M zei

Mooi is je stitchery weer, en ja konijnen vinden dat echt niet erg.
Zelf hebben wij 12 jaar een konijn buiten gehad, alleen als het hand vroor dan ging het hok de garage in.
vooral niet binnen zetten dan, want ze hebben een wintervacht en dan krijgen ze het te warm.

quilting Jeannet zei

Hoi Debby !
Wat leuk om weer wat van je te horen, we zien wel allerlei moois voorbij komen, maar eigenlijk kom ik je nog maar weinig tegen op de verschillende blogs, ik ben weg van je sticheries, en allemaal zo netjes....en dan je konijn, het onze is vorige winter ontsnapt en we hebben het ergens onder een struik teruggevonden.....niet zo leuk..

groetjes, Jeannet

Jantine zei

ZO zeg, jij zet er de benen in ;-). o nee, de vingers... ze zijn leuk!

Rina zei

ontzettend leuke stitcheries. En ook ik leef mee met mijn konijntje hoor. Hij zit binnen, maar met onweer maak ik mij ook zorgen. Ik kan mij goed voorstellen dat je hem toch binnen wilt hebben als het iets kouder wordt.

katrien zei

Amaai,je gaat als een speer met deze blokjes.

Hennie zei

Prachtige stitcheries heb je gemaakt Debby ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Dorine zei

Heerlijk dat redwork en leuk om te doen
groetjes Dorine

gerda zei

wat een prachtige konijnen villa!!!daar voelt ze zich vast in thuis..en deze stitchery is ook weer erg mooi!!!!

Willie zei

De stitchery ziet er heel mooi uit ook mooi gedaan.En het konijnenhok vind ik helemaal te gek .