zondag 1 november 2009

Ik zal jullie laten zien dat ik ook nog wat maak op quiltgebied.
Deze sterretjes zijn geboren in Houston. Als ik moe was dan lekker met de beentjes omhoog op het grote bed in onze hotelkamer. De bedden waren zo hoog dat je een aanloopje moest nemen om erop te springen! En onder het quilten de CSI- zender op de tv met nonstop afleveringen van Horatio. Heerlijk! Als ik met de sterretjes bezig ben denk ik aan Houston......















Ik heb het op de engelse paper piecing methode gedaan. Op de gewone manier krijg ik de sterretjes niet mooi in het midden. Ik denk dat ik daarvoor te slordig ben. Dus is dit de ideale manier voor mij!















Groetjes Debby

13 opmerkingen:

Erna zei

Je sterretjes worden echt kei leuk.

Karin zei

Balen dat je compu niet meer te repareren is. Mooi hoor de sterretjes. Het wordt een mooi geheel.

katrien zei

Heel mooi hoor.

Yvonne aka sommeke zei

Houston-sterren, ze zijn supermooi!

lous zei

Zo te zien heb je nog aardig gewerkt ook in Houston, je zegt paper-piecing? maar zijn het kartonnetjes?

Anja.M zei

Ze zijn mooi, goed idee om het met malletjes te doen.
Zelf vind ik het ook lastig zonder malletjes, dat heb ik al eens geprobeerd was geen succes.

Berna zei

Mooie sterretjes hoor!

gerda de bruyn zei

In een woord *prachtig* !!groetjes gerda

Rina zei

Ze zien er erg mooi uit en een leuk aandenken aan Houston

inge zei

leuke vakantieherinneringen dus! mooi!

Guusje, zei

Wat een prachtige sterretjes en wat heb je een mooie en leuke aankopen gedaan.

marianne zei

het ziet er mooi uit, niks slordigs te zien

Monique zei

Kanme voorstellen dat je op deze manier steeds aan Houston terug zult denken. Gelukkig is het een leuke herinnering. En dan het idee dat de bedden zo lekker hoog waren en je heel de dag Horatio kon aanschouwen ;o)

Dank je wel voor je tip over het paper piecen. Misschien kan ik zo tóch nog eens aan een sterrenquilt beginnen ;o)