zondag 6 december 2009

Z0, dat hebben we ook weer overleeft: Sinterklaas. Ieder jaar zeggen we weer dat we het volgend jaar niet zo gek meer maken. Maar ieder jaar ligt er weer een flinke stapel kado's!

De sampler gaat ook als een speer!

Het is een ontwerp van Little House Needleworks - little House Neighborhood uit de USA. Ik borduur op 40 ct linen, oftewel 16 draden op 1 cm. Dat is dus 8 kruisjes. ik heb het patroon in Amerka besteld.
Ik hoop dat jullie ook een leuke Sinterklaas hebben gehad en niemand in de zak mee moest naar Spanje, al is dat met dit weer ook geen straf!!!
Groetjes Debby

9 opmerkingen:

Berna zei

Het is een prachtig borduuwerk e wat ben je al ver?

Peti zei

Gezellig, als die blogjes over het heerlijke avondje. Ook bij jullie zal het genieten zijn geweest. Wat ga je goed met je borduurwerk! groetjes Peti

Erna zei

Nou zeg al die cadeau's ziet er gezellig uit. Je borduurwerk wordt prachtig. Fijne zondag.

Guusje, zei

Wat wordt je borduurwerk mooi en wat een cadeau's.

wilma zei

Gezellig hoor al die cadeautjes!!
je borduurwerk is prachtig!!

Joke zei

Oh, je gaat echt hard.
Prachtig wordt-ie!

groet, Joke.

Nelleke zei

hallo Debby je borduurwerk is prachtig en sinterklaas heeft jullie goed bedacht.groetjes Nelleke

Lous zei

Het blijft toch altijd weer een verrassing wat er allemaal in zal zitten.
Je borduurwerk gaat goed en ziet er prachtig uit.

Yvonne zei

Wat een prachtig borduurwerk Debby, borduren is ook mijn eerste liefde en als ik die leuke huisjes zie krijg ik er echt weer zin in...maar waar moet je het allemaal hangen hè?
Zo veel leuke dingen om te maken en zo weinig tijd!