vrijdag 22 januari 2010

Zo, even wat anders! Ik ben geestelijk al weer een beetje bekomen van de borduuritis, maar moet eigenlijk van mijzelf eerst afmaken waar ik mee bezig ben. Dat kon ik natuurlijk niet vol houden dus ......
even een stitcherietje tussen door. Hij is van Kathie Schmitz en ik heb hem gekocht in Houston afgelopen Oktober.
En bij het zien van de nieuwe Quiltmania krijg ik spontaan de kriebels! Wat is het toch een mooi blad. Het quiltvirus voel ik al weer opkomen!!
Groetjes Debby


6 opmerkingen:

Anja.M zei

Vooral die mooie quilt op de voorkant is erg mooi.

Balsemien zei

Elke dag kijk ik in de winkel naar de Quiltmania, maar helaas hier is ie nog niet te krijgen...
Leuk zo'n stitcherietje, ga ik toch ook eens uitproberen!

Jootje zei

je bent altijd zo lekker bezig debbie! van mij mag je van alles door elkaar doen hoor! fijn weekend,
groetjes van jolanda.

Annelies zei

Wat een leuke stitchery.
Veel plezier ermee.

Yvonne zei

Ben benieuwd hoe lang je de kriebels kan bedwingen Debby en aan welke quilt je gaat beginnen of ligt er nog werk om af te maken?

Erna zei

Een super leuk stitcherietje. Groetjes, Erna