zondag 3 oktober 2010

Mijn huiswerk is af! Ja, huiswerk. Ik heb mijzelf eindelijk aan gemeld voor een cursus handquilten bij Ted Storm. Als doe-het-zelf-quilter was ik al een eind gekomen, maar zat soms toch met vragen .
Ted zei: kom dan eens op een cursus bij mij. En nu is het zover gekomen. Drie weken geleden de eerste les gehad, en morgen les 2.
Als je goed kijkt kun je een ronde veer zien. Ik heb expres al een tijd niet gequilt, zodat ik het nu op de Ted-manier kan leren!
En toch maar weer de hexagonnen ter hand genomen. Beetje saai, maar hij is nog niet af.
Groetjes Debby

3 opmerkingen:

Katrien zei

Hé leuk je hexagonnenquilt.

Ageeth Doirsman zei

Dat is nou toevallig! Ik ga a.s. vrijdag naar een
workshop duimquilten van Ted Storm. Kan al enigs-
zins handquilten, maar nog steeds niet naar volle
tevredenheid, dus misschien gaat dit helpen.
Ik persoonlijk vind Ted een vakvrouw en inspirerende
lerares. Veel plezier bij je volgende lessen!
Groetjes, Ageeth Dorsman

Yvonne zei

Misschien een beetje saai werkje maar hij wordt prachtig! en van die cursus ga je vast veel plezier hebben als je de slag eenmaal te pakken hebt. Succes!