vrijdag 15 juli 2011

Toen gisteren de regen met bakken uit de hemel viel, heb ik Annabelle onder handen genomen! Ik heb er land tegenop gezien, maar gisteren de tafel leeg gemaakt en alles doorgeregen.
De andere Annabelle was minder blij. Door de regen waren de bloemen topzwaar geworden en sommige zelfs geknakt.
Wat zijn ze toch prachtig, he? Van die hele kleine bloemetjes bij elkaar. Zo zonde. En als ik nu naar buiten kijk, is er een strak blauwe hemel en kun je, je moeilijk voorstellen dat het gisteren zo slecht was.
Nou, ik heb voorlopig genoeg te doen met het quilten van Annabelle!
Groetjes Debby

8 opmerkingen:

Kathinca zei

Beide Annabelles zijn prachtig! Ik zie veren op het middenstuk ... ga je die ook doorvoeren in de randen? Ben stiknieuwsgierig naar het eindresultaat!

Yvonne zei

Dat was een mooi klusje voor zo'n regenachtige dag! Wat handig die klemmen die je gebruikt, daar heb ik nooit aan gedacht, ga ik voortaan ook doen! Veel plezier met het doorquilten!

Heleni zei

Oh wat mooi. Heerlijk werk bij zo'n slecht weer.
Heb je bovenin je balk rechts geen sleuteltje staan? Dan moet je volgens mij de lettergrootte kunnen aanpassen.

groet Heleni

Karen zei

The quilt looks beautiful all spread out on the table.

Terray zei

Wat een mooie quilt is die Annabelle....nog niet eerder gezien.
Ze doet met denken aan Phebe!
Succes met doorpitten!

Groetjes
Tertia

Rina zei

't Blijft een vervelend werkje, dat voel ik met je mee. Het resultaat van je Annabella is wel heel erg mooi en verdiend het om gequilt te worden. Veel plezier hiermee.

marianne zei

Ziet er prachtig uit, succes Debby!!

Siobhán zei

Oh my goodness, that is EXQUISITE!! What a beautiful quilt!