maandag 4 maart 2013

 Long time, no see, maar daar ben ik dan!
Ik heb niet stil gezeten, maar alle 20 blokjes aan Dear Jane gezet.
 
 

Nou, dat was nog een hele klus!!!  De foto voor.


En de foto na. Nu moeten er weer blokjes worden voorbereid, maar daar had even geen tijd voor. Want wij hebben een heerlijk weekje Tenerife achter de rug!


Lekker zo'n 20 graden en in het zonnetje wel meer. En  is het fijn om te lezen dat het in Nederland sneeuwt! Voor de thuisblijvers dan weer niet, sorry *U*

 


En aangezien ik na thuiskomst alleen nog maar was en wasmachiene heb gezien, moet ik nog steeds blokjes voorbereiden voor Jane. Dus nog een paar sterretjes gemaakt voor de sterrenquilt. kan tenslotte niet werkeloos voor de buis zitten!

Groetjes Debby

11 opmerkingen:

ria zei

Nou debby, het lijkt er op dat je een beetje mooi weer voor ons hebt meegenomen, ben je heel dankbaar hihihi.
Je Dear Jane wordt echt erg mooi, vind het zelf ook een heerlijke quilt om aan te werken.

Zonnige quiltgroetjes Ria

Margaret zei

So beautiful!! I love Dear Jane. Love the stars too. Looks like a great holiday!

Ageeth Dorsman zei

Gelukkig heb ik vandaag ook even in de
zon kunnen lopen (maar de 20 graden C,
dat niet gehaald...). Wat wordt je
Dear Jane een plaatje, echt mooi zo
al die blokjes aan elkaar!
Groetjes van Ageeth

Wilma Kuin zei

Prachtige DJ, Deb!!
Ik snap alleen nooit iets van de sashings,.... zie het bij vele dear janers,...

Yvonne zei

Mooie blokken aan je DJ Debby. En wat heerlijk een weekje in Tenerife. Alvast een beetje warmte is zo fijn!

Terray zei

Wat mooiiii je dear Jane!! Ik zie hem groeien ;-)

Ohhh je zit me gewoon lekker te maken met die mooie foto van Tenerife...20graden. DATWILIKOOK. Maar eerlijk is eerlijk, vandaag was het een heerlijke lentedag.

Groetjes
Tertia

Rennie zei

Wat zal je hetnheerlijk hebben gehad op Tenerife. Je DJ wordt mooi joh.

Manuela zei

Schöne DJ Blöcke.

Liebe Grüße
Manuela

Miranda zei

Leuk om weer te zien hoe jij hem opbouwd! Ga zo door....

Roos zei

Wat ziet je Sjaantje er geweldig uit Debby en zo'n lieve sterretjes.
Groetjes Roos

Unknown zei

Wat ziet dit er mooi uit ik ben je gan volgen ik ben pas begonnen met quilten wat maak jij een prachtige quilten complimentjes

Groetjes Nellie