maandag 26 januari 2009

Fiets

Mam, m'n fiets is doet het niet meer! Wat moet ik nu doen? Zo klonk DD door de telefoon. Ik zei; gewoon lopend naar school. Ja, maar dan kom ik te laat op school! Nou, ik bel wel dat je wat later komt. 'Smiddags ben ik haar met de auto op wezen halen, fiets achterin. DH ging wel even kijken of hij hem kon repareren, iets met de kettingkast. Die kwam al gauw weer uit de garage met de mededeling: we gaan wel even een nieuwe halen!

Nou moet ik even vertellen dat het bij ons inderdaad zo makkelijk gaat, omdat mijn schoonfamilie fietsenwinkels heeft. Dus hup naar zwager z'n winkel en de keus was gauw gemaakt: een opoefiets.
Deze wilde ze al graag, want het is de trent op school. Maar wij hadden gezegt, met haar verjaardag deze zomer. Dus DD helemaal blij met een witte opoefiets!
Groetjes Debby

7 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Je dochter lijkt wel op jou Debbie, leuk !

groetjes, Jeannet

Debby zei

Ja, dat zeggen ze wel vaker!

Groetjes Debby

Anoniem zei

ohhh... ik heb er ook altijd zo eentje gehad. En lekker dat 'ie fietst!
Hoop er ooit nog wel eens eentje aan te (kunnen) schaffen. Nu eerst maar mijn nieuwe ik-ben-een-moeder-fiets op rijden. ;-)

Anoniem zei

P.S. ben een klein beetje heel erg neiuwsgierig, maarre... het die schoonfamilie toevallig "Jan" van voren? ;-)

Debby zei

Ja!

Anoniem zei

Haha! Dacht al een bekend iets te zijn tegen gekomen.

Grappig om te zien dat ik uit ik-weet-niet-hoeveel-blogs eindelijk een dorps- of stadsgenoot tegen kom. (Daar ga ik gewoon maar even van uit nu dan hé?) Leuk! ;-)

Jantine zei

Wat een geluksvogel. Ze boft!