dinsdag 27 januari 2009

Gezwicht

Ik ben gezwicht voor de verleiding van de uitverkoop.


Afgelopen Zaterdag toch even naar de Stitch Cottage geweest. Ik had met mezelf afgesproken geen stofjes meer te kopen tot Houston.





















Maar ik had nog een stempelkaart met een waarde van 15 euro en die moest voor 1 Februari worden ingeleverd. Dus ik moest wel, haha, ik kon er niets aan doen.




















Het was wel druk, maar Carla had veel hulp in de winkel, en dus toch snel geholpen. Ze vertelde dat ze zeven dagen per week en ook de avonden aan het werk was. Afgelopen weekend was haar dochter uit Zuid-Afrika er, en dus had ze zichzelf een dagje vrij gegund. De stapels bestellingen stonden achter in de winkel opgesteld. Ik zei; doe nou rustig aan, anders haal je het eind van de uitverkoop van de winkel niet. Jammer dat ze weg gaat, maar ze zei zelf dat ze nergens meer aan toe komt en ze zo niet nog langer door kon gaan. Het pand heeft ze nog tot het eind van het jaar gehuurd, dus wie weet was het toch niet m'n laatste bezoek!



Groetjes Debby

4 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuk hoor Debbie ! Ik woon er vlak bij en ik moet me gewoon bedwingen om er niet wéér heen te gaan, ben vorige week al geweest en heb mijn slag geslagen.

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Mooie buit heb je gescoord!
Zonde toch ook dat er weer een quiltwinkeltje verdwijnt hé.

Anoniem zei

Mooi stof, jammer de winkel is voor mij te ver weg het moet via internet.

Anoniem zei

Ondanks dat ik echt totáál nog niet weet wat en hoe het quilten in elkaar zit (of steekt) heb ik het enorm in mijn hoofd om ook snel een keertje in de winkel te gaan kijken. Misschien kan ik hier mijn eerste benodigdheden tegen een leuke prijs inkopen? Of hebben ze er alleen maar stofjes?
Jouw aankoop ziet er wel heel erg gezellig uit. Ben benieuwd wat je er precies van gaat maken!