maandag 9 maart 2009

gefreubel

Gisteren heb ik iets gemaakt wat al een tijdje in m'n hoofd zat.
Een schaap.






Niet zomaar een schaap, maar een naai-schaap! Uit z'n kontje komt een centimeter, en op z'n zij een zakje voor een schaartje. Ik wil altijd meteen aan de slag, en toen kwam ik erachter dat de klosjes voor z'n voetjes te klein zijn. Maar, ja, hij staat er wel gezellig bij zo.








Hier heb ik de link voor het patroon http://aldas-gepatchtes-und-gesticktes.blogspot.com/
Ik had natuurlijk niet zo'n wollig stofje voor z'n vacht. Toen heb ik bij Zeeman een handdoek gekocht voor 1.49 euro. Is net zo leuk!
Groetjes Debby

8 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet er leuk uit, ik heb hem zelf ook al opgeslagen. Misschien dat ik hem volgende week eens ga maken. Ik spaar nl speldenkussentje ( wel zelfgemaakte)

Jantine zei

Wat een schatje!

Anoniem zei

Ondanks dat het "maar" een Zeeman-lapje is, heb je een ontzettend leuk exemplaar gemaakt.

Yvonne aka sommeke zei

Ik vind je Zeeman-lapjes-schaapje zelf leuker dan het origineel....

Anoniem zei

Oh wat een lief schaap, en daar ga je spelden in prikken? Nee, ik zou hem leuk zo laten staan. Groetjes Else

Berna zei

Wat een lieverdje. Iets voor mijn kleindochters. Ze zijn nog te klein voor een chocolade-haas met Pasen. Dit is een leuk alternatief.
Groetjes
Berna

Anoniem zei

Deb, hij is leuk. Je naaischaap met een centimeter uit zijn kontje. Sorry, ik kon het niet laten.;-)
Ik zie je zo.
Splinter

quilting Jeannet zei

Wat een leuk schaap Debbie !
Weet jij overigens dat er bij het openen van jou blog heel vaak een hinderlijke popup tevoorschijn komt ?? of heb ik dat alleen maar, ik heb het alleen bij jou blog.

groetjes, Jeannet