zaterdag 12 oktober 2013

Twee weken geleden trouwden een neefje van ons. Het wettelijke huwelijk werd op Huis ten Donck gesloten.



Een paar jaar geleden is de Baron Groeninx van Zoelen overleden en heeft zijn dochter Jonkvrouw Catharina de boel overgenomen. Om het onderhoud te bekostigen kun je daar trouwen en sommige evenementen houden. Ik woon er vlakbij, maar was nog nooit binnen geweest.














Een tekening van de Baron.



Afgelopen donderdag met Ageeth- naar de Quilthoeve in Naaldwijk geweest. Daar was een inloopbee. Wij waren een beetje laat door files, maar dat mocht de pret niet drukken!





Tussendoor nog een beetje geborduurd ( kan het niet laten)!


Het is Thomas van Notforgotten Farm en zo heerlijk thanksgiving!

Groetjes Debby

6 opmerkingen:

Rennie zei

Prachtig Debby dat Huis ten Donck. Ik wil er wel een Bee houden. Reserveer jij vast plekjes voor ons aan de tafel. Bee was leuk he donderdag. Ik ben met mezelf aan het overleggen wat het zal worden. Ik kan er net als jij geen weerstand tegen bieden geloof ik.

Margaret zei

So lovely! What a wonderful setting for a wedding too!

Yvonne zei

Mooie locatie zeg! Je zou zo weer opnieuw willen trouwen! Gezellig dat jullie weer bij de QH waren, dat komt er voor mij helaas niet van. Is toch een beetje te ver uit de buurt. Mooie kalkoen heb je gemaakt, leuk patroon!

Phyllis zei

Wat een prachtige plek om te trouwen, heel bijzonder. En altijd gezellig, zo'n bee! Geniet nog van je zondag!

Ageeth Dorsman zei

Langzalzeleven, langzalzeleven, langzalzelevenindegloria, indegloriaaa, in-de-glori-jaaahhh,
hieperdepiep, hoeraaaa!!!
(binnenkort volgt live felicitatie).
Mooie locatie laat je hier zien voor
een feestje!
Een gezellige dag gewenst vandaag en
natuurlijk moet vandaag iemand anders
dan jij de hondjes uitlaten met dit weer...
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

Gefeliciteerd Debby, met je verjaardag. Wat een prachtige omgeving om te trouwen.

Liefs en nog een fijne verjaardagsavond!