woensdag 23 september 2009

En weer zijn er 2 stitcheries klaar. Ik vind het zo leuk om te doen, lekker sávonds op de bank.
Mijn voornemen om ook blokjes paper piecing op het machien te doen is niet helemaal goed gekomen. Ik heb het nogal druk gehad met werk en andere dingen, zucht.



Hebben jullie in de rechtse kolom gezien dat het nog maar 16 dagen duurt voordat ik naar Houston ga? De opwinding is al behoorlijk groot maar probeer om er niet te veel aan te denken ( wat natuurlijk niet lukt ) om toch nog rustig te kunnen slapen.
De laatste 2 stitcheries zijn getekent en liggen klaar om gestitcht te worden.
Groetjes Debby

7 opmerkingen:

katrien zei

Wat ga je snel met deze blokjes,heel mooi hoor.En je begint straks aan de laatste twee,succes.

Yvonne aka sommeke zei

Het zijn weer schatjes Debby!
Graag véél foto's nemen in Houston, dan kunnen we een beetje mee genieten! Thx

Rina zei

Ook ik vind dit een heerlijk werkje om 's avonds op de bank te doen. Lekker handzaam en rustig werkje. Wat voor leuks ga je in Houston doen?

Quiltpassion.blogspot.com zei

Je gaat hard, hoor, erg leuk weer. Ik ben ook benieuwd wat je in Houston gaat doen behoudens quilts bekijken.
Groetjes, Cisca

Splinter zei

16 dagen??? 15 zul je bedoelen! Nog 2 weken, dan zitten we in het vliegtuig en hebben we 's avonds Sample Spree. Laat die dollar maar zakken!
Stitchery is leuk...
Splinter

Dorine zei

Heerlijk die rode Stichery en dan naar Houston oh kan ik mee in je koffertje......
veel foto's maken kan je ze ons laten zien. groetjes Dorine

Erna zei

Wat zijn ze leuk!