maandag 28 september 2009

Ik ben aan m'n laatste stitcherie begonnen en zo vlak voor dat ik naar Houston ga heb ik niet de rust om de quilt in elkaar te zetten.
Dus heb ik m'n white on white quilt weer tevoorschijn gehaald. Het was een tijdje geleden dat ik had gequilt, maar na een paar steekjes ging het weer soepeltjes. Het is net als fietsen......
















Ik ben m'n boodschappenlijstje aan het maken, en die word erg lang.... Oke, nog 10 dagen, en dan zijn jullie van mijn gezeur over Houston af. Nog even vol houden, ha, ha!
Groetjes Debby


5 opmerkingen:

martine zei

Spannend.
Heb je al een hele grote koffer geregeld?

inge zei

alvast veel plezier in houston!

conny's quilts en creaties zei

Neem vooral ook een lege koffer mee naar Houston!!! Veel plezier gewenst daar!

Yvonne aka sommeke zei

Da's geen gezeur maar 'k zit hier wel een beetje jaloers te wezen hoor! ;-)

katrien zei

Wat moet het leuk zijn om daar naartoe te kunnen gaan.Koffers genoeg mee ? Veel plezier alvast.