vrijdag 26 februari 2010

Ik heb het 2de blokje eindelijk af!!
Dit vakje moest helemaal gevuld worden. Het waren 92 x 92 kruisjes en dat zijn 8464 kruisjes bij elkaar! Maar dat is voorbij en ik mag weer aan een nieuw blokje beginnen.
Aanstaande zondag ga ik met 2 vriendinnen naar de handwerkbeurs in Zwolle. En ik ga voor de eerste keer in 20 jaar met de trein! Gelukkig heb ik ervaren treiners bij me want anders zou het wel eens kunnen dat ik in Groningen uit kwam! Maandag zal ik verslag doen van de beurs.
Groetjes Debby


14 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Oef, wat een werk, meer dan 8.000 kruisjes maar wel een mooi resultaat!
Geniet van Zwolle (en van de treinreis)

Annelies zei

Wat wordt het prachtig Debbie !

Anja.M zei

Het is wel erg mooi geworden.
Veel plezier in Zwollen.

Yvonne zei

Je borduurwerkje ziet er prachtig uit Debby! Wel even afzien met al die zwarte kruisjes natuurlijk maar het resultaat is er naar! Wat een mooie schaartjes heb je erbij liggen! Veel plezier in Zwolle morgen! Ben benieuwd naar je nieuwe aankopen. groetjes, Yvonne

Else zei

Erg mooi, en veel plezier in Zwolle! groetjes Else

Erna zei

Het ziet er prachtig uit. En ach die trein valt reuze mee. Heel veel plezier in Zwolle. Groetjes, Erna

Carol zei

Hi Debby--Thanks so much for visiting my blog! It is nice to see that you're working on CatHRH, too. And you finished that huge dark block already! It looks so beautiful!

Stitch Wizard zei

Hi Debbie and Greetings from Texas! Your Christmas at Hawk Run Hollow is totally beautiful!! Your stitches are so pretty and uniform too! Thank you for your comments in my blog! It will be so much fun watching your progress on Christmas at Hawk Run Hollow! Debby

Splinter zei

Hi Deb,

Treinreis viel mee he! En waar blijft nou dat verslag van Zwolle?! Ik vond het gezellig, ben nog steeds blij met mijn miniquiltring. En van de zomer verven. En jij met je handgeverfde zij. FOTO, FOTO, FOTO, FOTO!!!;-)

Groets,
Splinter

Balsemien zei

Mooi hoor! En hoe was het op de beurs???

Anne zei

Wow Debbie it looks great! I will follow your progress at cahrh and thanks for your comment on my blog!

Valentina zei

You are an artist.
xox

Chookyblue...... zei

lovely cross stitch.......

lous zei

Hoi Debby, Je bent lekker bezig zo te zien, Zwolle heb ik gemist, maar ik lees alle leuke dingen wel overal op blogs.
Kom je nog naar "Tomatendag"