zaterdag 10 december 2011


Neee! Ik zou er niet aan beginnen! Ik heb genoeg ufo's liggen! Ik ga niet aan een vingerhoedjesquilt beginnen :-).


Maar ja, vandaag naar De Quilthoeve geweest. Daar was een kleine kerstmarkt en oooo, wat een leuke dingen gezien.


Ik heb mij weten in te houden en alleen het pakketje voor een vingerhoedjesquiltje gekocht. Thuis dus meteen begonnen met hoedjes tekenen.


Veel bekende gezichten gezien vandaag zoals: Jeanette,Jantine,Ted,enMonique. Het was een leuke dag en een gezellige markt!

Groetjes Debby




9 opmerkingen:

Martine zei

Heb je gemist. Misschien toch naamplaatjes?

Lida zei

Jammer heb je gemist, was er ook en heb er ook van genoten en ben niet met vingerhoedjes, maar met borduurtjes thuis gekomen! Succes met de hoedjes en veel plezier, groetjes
Lida

Ageeth Dorsman zei

Ik was er ook!!! Vond het een heerlijke fair en heb weer van alles
aangeschaft... En het pakketje voor
het vingerhoedjesquiltje ligt nog in
de kast, al gekocht bij de vorige
open dagen. Jammer, dat ik je gemist
heb, had wel gezellig geweest om je
eens "life" te ontmoeten. Heb wel
Jeannet, andere Jeannet en Ted gezien.
Groetjes van Ageeth.

Wieke van Keulen zei

Tja, die vingerhoedjes zijn ook zo leuk. Wat grappig, dat je nu al begonnen bent; 't is nog maar net voorbij...

Annelies zei

Het is een hobby, dus als je het leuk vindt moet je het gewoon doen !

Yvonne zei

Hoi Debby, ik heb er gisteren ook mee in mijn handen gestaan maar me kunnen bedwingen (goed hè). Jammer dat ik je gemist heb gisteren!

merumo zei

Love your scrappy Tumbler quilt! It will be so much fun and pretty :)

Guusje, zei

O zo herkenbaar, ik zou er wel en niet aan beginnen en ben nu druk aan het tekenen. Het is zulk leuk werk.

Karin M zei

Wauw, ik ben helemaal jaloers op je. Heerlijk quilten. In het nieuwe jaar snel weer afspreken?