maandag 9 februari 2009

Gekregen


Kijk eens wat ik van Sommeke http://sommeke.web-log.nl/sommeke/ heb gekregen?Het is een Award met de vraag: 5 verslavingen/of gekke dingen.
1- Ik ben geen avond-mens, eigenlijk ook niet echt een heel vroeg opstaander, maar om een uur of 7 en in het weekend 8 of half negen is prima voor mij.
2- Sudoku is ook een van mijn verslavingen. Iedere avond voor het slapen gaan in bed. Niet te moeilijk, hoor, anders blijf ik te wakker.
3- Ik heb moeite om een mooi lapje te snijden. Ik zit lang te bedenken wat ik er mee kan doen, en hoe ik op de voordeligste manier een strookje af kan snijden, ook al heb ik er genoeg van.
4- Ik doe elke dag boodschappen. Ik kan moeilijk vooruit plannen en bedenk vaak in de winkel wat we gaan eten. Vergeet ook geregeld iets, kijk zelfs op een briefje over het artikel heen. En dus gebeurd het regelmatig dat als ik aan het koken ben ik nog even naar de winkel moet....
5- Britse detectives. Ik neem ze meestal op en kijk ze als ik zit te quilten/patchen. Vooral op Zaterdag bij Ketnet/Canvas heb je goede serie's. Frost is mijn Favoriet, Dalziel en Pascou, Midsommer Murders, volgen daarop.
Zo, dat waren mijn verslavingen/eigenaardigheden. Nu geef ik hem door aan Atelier Bep.
Groetjes Debby

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Met nr. 4 zat ik te lachen.... Oh Jeeh, als jij op pensioenleeftijd komt! ;-)))

Anoniem zei

Wat leuk, 3,4 en 5 herken ik. Idem dito bij mij.
En ik heb geen sudoku naast m'n bed maar doorlopers.
Vannavond weer een Taggard. Kijk je daar ook naar?