donderdag 19 februari 2009



Niet echt iets nieuws om te laten zien. Ben wel goed bezig geweest deze week. Afgelopen Maandag ben ik bij Jantine http://urban-style-jantine.blogspot.com/ geweest en uitleg gekregen over hoe je 8 puntjes bijeen moet naaien. Dat was erg gezellig, veel gekletst.





Ook ben ik verder gegaan met de thumbling blocks

































Dat werkt wel lekker snel. Ze zitten nog niet aan elkaar, hoor. Dat doe ik pas als ik alle blocks heb gemaakt.



Groetjes Debby

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Debby,
Wat leuk dat je uitleg hebt gekregen van Jantine en dat het zo gezellig was! Je blokjes worden schitterend! Fijne dag...

Anoniem zei

Hoi Debbie,
Het lijken net doosjes, ik vind het zo mooi.

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Zie dit bedoel ik nu met altijd wel weer wat zien. Deze kan ik ook met mijn malletje maken!!!!

Dat wil ik ook wel weer....
;o)

schitterend!!

Anoniem zei

Ik vind de kleuren erg mooi zo bij elkaar. Ben heel erg benieuwd hoe het uiteindelijke eindresultaat er uit gaat zien.